وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان

وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان   ----------------------- وبلاگ حقوقی چرخ کاریان ///////  وکیل / وکالت / وکیل دادگستری / سایت حقوقی / مشاوره حقوقی و آدرس charkhkarian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رییس کل دادگستری لرستان گفت: نهادینه‎سازی اخلاق و ارزش‎های آن با خشونت، زور و اجبار امکان‎پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، جعفر بدری در جلسه شورای گزینش دادگستری استان که به مناسبت گرامیداشت فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل گزینش، برگزار شد، بیان کرد: متاسفانه در سال‎های اخیر با گسترش وسایل ارتباطی، ارزش‎های اخلاقی در جامعه اسلامی کم‎رنگ شده و باید برای احیای این ارزش‎ها، نهادهای دینی و مذهبی، رسانه‎های جمعی، آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

وی تاکید کرد: نهادینه‎سازی اخلاق و ارزش‎های آن با خشونت، زور و اجبار امکان‎پذیر نیست و این ارزش‎ها را باید در یک فرآیند طولانی و با طرح‎ها و برنامه‎های جامع آموزشی و پرورشی نهادینه کرد، نظام اجتماعی از آغاز مرحله شکل‎گیری، بر یک سلسله اصول، هنجارها و ارزش‎ها استوار شده است.

بدری اضافه کرد: در انهدام و سقوط تمدن‎ها و ملت‎ها عوامل بسیاری نقش دارند لیکن در کنار عوامل متعدد، مسئله سقوط و انحطاط اخلاقی در پدید آمدن فاجعه‎های انسانی به‎صورت جدی و اساسی مورد توجه قرار دارد، شاید بتوان گفت که ریشه بسیاری از ناهنجاری‎های اجتماعی و شیوه‎های نامعقول و ناشایست سیاسی در سقوط اخلاقی جامعه و خصوصاً سیاستمداران قرار دارد تا جایی که " اخلاق" قربانی رقابت‎های سیاسی شده است.

رییس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: هرچه جامعه غیراخلاقی‎تر شود به همان میزان از مدار و دایره انسانیت بیشتر فاصله می‎گیرد، بی‎توجهی و غفلت از مسئله" اخلاق" در مناسبات فردی، اجتماعی و سیاست، پیامدهای ناگواری دارد و نمی‎توان انتظار داشت که در چنین شرایطی سعادت و رفاه اجتماعی روی خوش نشان دهد.

انتهای پیام

منبع ایسنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ برچسب:دادگستري لرستان , ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
درباره وبلاگ

خوش آمدید ........................................ قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبت و... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, در کلیه محاکم استان تهران ، البرز و یزد ..............................................
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 207642
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

موسسه حقوقی چرخ کاریان

این صفحه را به اشتراک بگذارید